Inscripció a les activitats d’estiu 2020

Codi

032

Descripció

Aquest tràmit permet la inscripció de les activitats d’estiu de lleure que s’oferiran al Juan Ramón Jiménez  del 3 al 28 d’Agost.

 

Es realitzarà l’activitat de 9.00h a 13.00h i es podrà contractar el servei de menjador de 13.00h a 15.00h de forma mensual.

Requisits

  1. La persona que tramita la la inscripció ha de ser major d’edat.
  2. Els infants han d'haver nascut entre el 01/01/2008 i el 31/12/2016.

Qui el pot tramitar?

El pare, mare o tutor d’infants nascuts entre l’any 2008 i el 2016.

Periode de l'any en què es pot demanar

Del 2 al 13 de juliol electrònicament i del 7 al 10 de juliol de forma presencial amb cita prèvia.

Silenci administratiu

No aplica.

Obligacions econòmiques

Veure document adjunt: Preus de les Activitats

Termini per iniciar aquest tràmit

Del 2 al 13 de juliol electrònicament i del 7 al 10 de juliol de forma presencial amb cita prèvia.

Com sol·licitar el tràmit

· Per internet

· Presencial

Només del 7 al 10 de juliol.
_Cal demanar cita prèvia trucant als telèfons d’informació 93 775 53 51 • 93 774 25 31 • 93 774 00 69 • 93 774 26 26 • 93 775 25 38
_Horaris d’atenció: De dilluns a dijous de 9.30 a 13 h i de 16.30 a 19.15 h i divendres de 9.30 a 13.30 h

Documentació que cal aportar

  1. Targeta Sanitària.
  2. Full de dades complementàries (veure model adjunt).
  3. Declaració responsable de l’estat de salut de l’infant (veure model adjunt).

Termini de resolució

Per la naturalesa del tràmit no es contempla un termini preestablert

Tràmit pas a pas

  1. Seleccioneu l’activitat i escola on us voleu inscriure.
  2. Presenteu la sol·licitud i la documentació requerida.
  3. Realitzeu el pagament corresponent a l’activitat escollida.
  4. S’atendran i es garantirà la inscripció a totes aquelles sol·licituds realitzades dins el període d’establert. No s’atendrà cap petició fora d’aquest termini.
  5. Abans d’iniciar-se l’activitat es farà arribar una Declaració responsable de l’estat de salut, que haurà de ser degudament complimentada, signada i retornada.

Responsable

Departament d'esports

Més informació

  • Totes les inscripcions realitzades fora el període d’inscripció no podran ser ateses.
  • Els serveis complementaris a l’activitat, acolliment de matí i menjador només es podran contractar per 5 setmanes per assegurar les traçabilitats dels grups de convivència.