Inscripció a les activitats d’estiu 2020
Codi
032
Descripció
Aquest tràmit permet la inscripció de les activitats d’estiu de lleure que s’oferiran al Juan Ramón Jiménez del 3 al 28 d’Agost.
Es realitzarà l’activitat de 9.00h a 13.00h i es podrà contractar el servei de menjador de 13.00h a 15.00h de forma mensual.
Requisits
- La persona que tramita la la inscripció ha de ser major d’edat.
- Els infants han d'haver nascut entre el 01/01/2008 i el 31/12/2016.
Qui el pot tramitar?
El pare, mare o tutor d’infants nascuts entre l’any 2008 i el 2016.
Periode de l'any en què es pot demanar
Del 2 al 13 de juliol electrònicament i del 7 al 10 de juliol de forma presencial amb cita prèvia.
Silenci administratiu
No aplica.
Obligacions econòmiques
Veure document adjunt: Preus de les Activitats
Termini per iniciar aquest tràmit
Del 2 al 13 de juliol electrònicament i del 7 al 10 de juliol de forma presencial amb cita prèvia.
Com sol·licitar el tràmit
· Per internet
· Presencial
Només del 7 al 10 de juliol.
_Cal demanar cita prèvia trucant als telèfons d’informació 93 775 53 51 • 93 774 25 31 • 93 774 00 69 • 93 774 26 26 • 93 775 25 38
_Horaris d’atenció: De dilluns a dijous de 9.30 a 13 h i de 16.30 a 19.15 h i divendres de 9.30 a 13.30 h
_Cal demanar cita prèvia trucant als telèfons d’informació 93 775 53 51 • 93 774 25 31 • 93 774 00 69 • 93 774 26 26 • 93 775 25 38
_Horaris d’atenció: De dilluns a dijous de 9.30 a 13 h i de 16.30 a 19.15 h i divendres de 9.30 a 13.30 h
Documentació que cal aportar
- Targeta Sanitària.
- Full de dades complementàries (veure model adjunt).
- Declaració responsable de l’estat de salut de l’infant (veure model adjunt).
Termini de resolució
Per la naturalesa del tràmit no es contempla un termini preestablert
Tràmit pas a pas
- Seleccioneu l’activitat i escola on us voleu inscriure.
- Presenteu la sol·licitud i la documentació requerida.
- Realitzeu el pagament corresponent a l’activitat escollida.
- S’atendran i es garantirà la inscripció a totes aquelles sol·licituds realitzades dins el període d’establert. No s’atendrà cap petició fora d’aquest termini.
- Abans d’iniciar-se l’activitat es farà arribar una Declaració responsable de l’estat de salut, que haurà de ser degudament complimentada, signada i retornada.
Responsable
Departament d'esports
Més informació
- Totes les inscripcions realitzades fora el període d’inscripció no podran ser ateses.
- Els serveis complementaris a l’activitat, acolliment de matí i menjador només es podran contractar per 5 setmanes per assegurar les traçabilitats dels grups de convivència.