Registre de documentació per donar resposta a un requeriment
Codi
079
Descripció
Aquest tràmit permet a la persona o persones interessades en un procediment administratiu presentar documentació requerida per l'Ajuntament.
Requisits
No cal complir cap requisit previ.
Qui el pot tramitar?
Les persones físiques poden fer aquest tràmit tant telemàticament com presencial. També ho poden fer a través d'una persona representant degudament autoritzada o acreditada.
Les persones jurídiques l’han de fer telemàticament.
Les persones jurídiques l’han de fer telemàticament.
Periode de l'any en què es pot demanar
Durant tot l'any.
Silenci administratiu
No aplica.
Obligacions econòmiques
Sense cost.
Termini per iniciar aquest tràmit
Termini màxim de 10 dies comptats a partir de l’endemà de la data de recepció de la notificació.
Com sol·licitar el tràmit
· Presencial
On es fa
Documentació que cal aportar
La documentació requerida per l’Ajuntament.
Termini de resolució
No aplica.
Tràmit pas a pas
- Presenteu la documentació demanada per l’Ajuntament.
- L’Oficina d’Atenció Ciutadana remetrà la sol·licitud i la documentació al departament que ha fet el requeriment.
Responsable
Secretaria
Normativa general
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu.