Sol·licitud d’un certificat de serveis prestats a l’Ajuntament de Martorell (persones treballadores en actiu o que hagin treballat a l'Ajuntament)
Codi
Descripció
Aquest tràmit permet sol·licitar l’emissió d’un certificat que acrediti els serveis prestats a l’Ajuntament de Martorell com a empleat o empleada pública.
Requisits
Ser una persona que presta o ha prestat serveis a l’Ajuntament de Martorell com a empleat o empleada pública.
Qui el pot tramitar?
Periode de l'any en què es pot demanar
Silenci administratiu
Obligacions econòmiques
Termini per iniciar aquest tràmit
Com sol·licitar el tràmit
· Per internet
· Presencial
On es fa
Documentació que cal aportar
- Tramitació presencial a l’OAC
- Sol·licitud
- Documentació d’identitat personal en vigor
- Sol·licitud
Termini de resolució
Tràmit pas a pas
Presencialment
- Per efectuar aquesta tramitació cal presentar-se a l’Oficina d’Atenció Ciutadana amb la documentació corresponent.
- La gestora de l’OAC que us atendrà comprovarà la documentació i us assistirà en la tramitació de la sol·licitud.
Telemàticament
- Utilitzant la tramitació en línia disponible a la Seu Electrònica. Cal identificar-se electrònicament: DNI electrònic, cl@ve, idCAT, idCAT mòbil...
Normativa general
- Reial Decret 1461/1982, de 25 de juny, pel qual es dicten normes d'aplicació de la Llei 70/1978, de 26 de desembre, de reconeixement de serveis previs en l'Administració pública.
- Llei 26/2010, del 3 d'agost, de règim jurídic i de procediment de les administracions públiques de Catalunya.
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Normativa reguladora del silenci administratiu
- Llei 39/2015, d’1 d’octubre, del procediment administratiu comú de les administracions públiques.
Vies de reclamació
Les ordinàries del procediment administratiu.